Génération mobiles - Forum smartphones & tablettes
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Génération mobiles - Forum smartphones & tablettesConnexion

Forum Android pour smartphones & tablettes Asus, HTC, Huawei, Honor, LG, Nokia, OnePlus, Samsung, Sony, Xiaomi... Retrouvez applications, astuces, aide, jeux, tutos,...

description[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level Empty[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level

more_horiz


[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level Amazingsense

Hello

First
Sense 3.0 Themer proudly presenting new theme called
AmazingSense. Why? You will find out in a moment. It will bring
your Sense 3.0 device on whole new level (Screenshots as always in second
post).

Its intended to work on ALL stock Sense 3.0 devices and on
ports.

I want thanks to Diamondback and Flemmard for
such a great tool - m10tools.

What you get:




  • Pure elagance (as always [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level Wink)
  • No shitty icons etc. just stock
  • New look of your Sense 3.0

Download: (6229 downloads)


Download AmazingSense by CypiS v2
Download
AmazingSense with Black Clock by CypiS v2
Installation:




  1. Install apk [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level Smile
  2. Choose AmazingSense by CypiS from skin picker in personalize menu.
  3. Reboot! - If you will not do that your device will not be stable.
  4. Enjoy and dont forget to click Thanks button [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level Wink


If you want to use it in your
ROM ask me about it! If you want to use it as base or change 2 things and
release as your own don't even try! (Some guys took my previous theme as base
without my permission and its enough)
All themes based on my work will be
removed.


__________________
[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level 80592281[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level 46453817[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level 26371745

If you like my work buy me
a beer

[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level Ylg86ck

Follow me on twitter!

SOURCE OFFICIELLE : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1193115


Dernière édition par Dougi le Ven 9 Sep 2011 - 13:47, édité 1 fois

description[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level EmptyRe: [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level

more_horiz
[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level 65753954 [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level 79231548 [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level 64898477 [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level 22853308 [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level 65627411 [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level 97871821 [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level 42787710 [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level 86606293


Dernière édition par Dougi le Ven 9 Sep 2011 - 13:49, édité 1 fois

description[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level EmptyRe: [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level

more_horiz
reserve

description[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level EmptyRe: [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level

more_horiz
Salut,je suis désolé mais je ne comprends pas vraiment la langue de Shakespeare, c'est des thémes pour sense 3.0 ?

description[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level EmptyRe: [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level

more_horiz
OUI ......

description[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level EmptyRe: [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level

more_horiz
Salut, tu crois que sa marche aussi pour les HD2 sous sense 3.0 ?

description[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level EmptyRe: [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level

more_horiz
Oui ça marche jai tester

description[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level EmptyRe: [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level

more_horiz
Installé sur sensation juste magnifique merci ! santa cheers

description[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level EmptyRe: [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level

more_horiz
Bonjour, j'ai un htc dhd avec android 2.3.5 et sense 3.0,
je n'arrive pas a installer des skins,
En fait je télécharge les apk. je les installe et après il ne sont nul part
Est ce que quelqu'un a une idée

description[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level EmptyRe: [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level

more_horiz
je le trouve pas dans les thèmes :'(
aider moi svp

description[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level EmptyRe: [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level

more_horiz
De mémoire, quand je l'ai installé, je ne le trouvais pas, j'ai donc fait une recherche dans HTC HUB, et miracle, je l'y ai trouvé, donc il se peut qu'il y soit Wink

description[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level EmptyRe: [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level

more_horiz
bonsoir il m'est impossible de telecharger cette APK la page web ne s'affiche pas !!!! serait il possible de le uploader ailleurs ? merci

description[THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level EmptyRe: [THEME][All HTC Sense 3.0 Devices] AmazingSense v.2.0 - Bring your Sense on new level

more_horiz
bonsoir, les liens sont mort.. serait-il possible de les remettre à jour? merci d'avance ^^
privacy_tip Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
power_settings_newSe connecter pour répondre