Génération mobiles - Forum smartphones & tablettes
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Génération mobiles - Forum smartphones & tablettesConnexion

Forum Android pour smartphones & tablettes Asus, HTC, Huawei, Honor, LG, Nokia, OnePlus, Samsung, Sony, Xiaomi... Retrouvez applications, astuces, aide, jeux, tutos,...

[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

power_settings_newSe connecter pour répondre
+14
sup3rN0va
cells224
GrosLolo
raf59
miniskull
loutre73
summoner
Jedi.6
thor13010
lolog4
Shadow-XIX
dlnraja
DEDO
Nico
18 participants

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  Empty[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
First off, I want to thank for this great community that XDA has created. I also want to thank El Condor for his great work on the GTX theme it inspired me to create this theme. Thanks to the themers out there in the nexus community. Big ups to manup for his great guides on nexus-nation and jmotyka for all his help. I started this theme by putting together a collection pngs' from different roms while focusing on simplicity. I then started editing all the png's from the ground up. Lastly thanks paul for his great desire port! if it wasnt for that I would have never been able to create this theme. I posting a teaser pic to gauge interest from the community. The release of this theme depends solely on the interest of the community members, so the more interest the sooner I release it. Hope you guys enjoy!

[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  T8sxfs

This theme is for r22 of pauls desire port

Download Link for version 1.3
http://www.mediafire.com/?m42mevqemjd

Nandroid Backup first to be on the safe side!

Copy zip file to sd card root folder and install via recovery and enjoy!

Here is the wallpaper iam using. In order to avoid the wallpaper from distorting after applying I suggest you download Wallpaper set and save from the market and use it to apply this wallpaper.

[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  8vn9yc

[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  UVOux


6/25/10- Updated statusbar, notification icons and dock. will be working on widgets now. lor=red]6/9/10- v1.1 framework and htc.resources have been cleaned up and completed, still working on the widgets. created a custom bootanimation!
6/4/10- v1 framework and htc.resources 99% done, 90% of sense widgets complete
6/1/10- Updated screens below. Finishing up the widgets.

Black n' Red Theme
[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  2l9kyg0

[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  25f36h3
[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  2hnalw1

Téléchargement:

http://www.mediafire.com/?mzkunommgmm

Source

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
j'ai éssayé ce thème très complet(40mo) sur la itanium 2.2 qui fonctionne super bien et super jolie [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  Icon_biggrin

Je le recommande a tous le monde,vous ne serait pas déçue,il ressemble au thème GTX pour les connaisseurs du HD2 [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  Icon_wink

N'hésitez pas à faire un retour pour préciser si il marche sur votre rom !

ps:je l'ai installé comme une rom avec rom manager [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  Icon_wink

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
réservé

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
réservé

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
testé le black and red [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  Icon_wink
[url=https://servimg.com/view/13638718/173][THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  Snap2011[/url]

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
Precise la rom mon ami !

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
ma signature est à jour [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  Icon_wink

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
merci pour le tuto .

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
commant faut'il faire pour l'installer et pour supprimer ou swicher entre le thème de basse de la rom et le thème de ce thème detrox

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
Très bonne question. Existe-il un moyen de switcher entre les thème ? Et si j'ai bien compri, il faut le mettre sur la SD et l'installé en recovery comme A2SD ou le root ?

Et je vois que vous avez le thème en rouge et noir moi je l'ai en gris... Il est magnifique mais en noire/rouge se serai encore plus beau... [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  Icon_biggrin

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
Ca s'installe comme une rom,c'est précisé en poste 2 !
Je ne pense pas que l'on peut switcher entre le thème defrost et l'originale,il doit le remplacer

Je l'ai aussi pris en gris,il est magnifique et ressemble au thème gtx du hd2 Very Happy

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
moi j'ai le blanc dans ma config Wink

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
domage pour le swich de thème

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
moi j ai le gris sur modaco r3 en 2.1 est nickel le sence est mieux comme cela !

vraiment du trés beau travail !

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
Mais vous allez où pour le configuré ?

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
on ne le configure pas, il y a simplement deux themes sur le post d xda un pour le theme black et l autre pour le theme gris,a installer par le recovry Wink !

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
Shadow-XIX a écrit:
Mais vous allez où pour le configuré ?


[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  Loltu veux pas un tuto non plus !

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
fonctionne t'il sous une rom froyo 2.2
et peut t'on l'installer avec rom manager ?

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
logiquement il fonctionne sur une rom froyo vu qu'a la base c'est pour la r22 de modaco [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  Icon_wink

il s'installe comme une rom avec rom manager ou avec le recovery

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
ok nico merci

je vais l'installer immediatement alors lol

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
ho tien super mon tel ne demarre plus

une solution peut etre ? lol

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
tu l'as installer avec quoi : recovery ou rommager.

En recovery, mon tel ne demarrait plus, il a fallut que je flash une rom alors qu'avec
ROM manager aucun souci

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
ben je l'ai installer avec rom manager et le tel n'a plus demarrer
je suis sous rom defrost
j'ai fait comme si j'installer une rom
j'ai mis installer une rom depuis la sd
j'ai pas selectione ni le cache ni le data et le tel a redemarrer a installer le truc et au redemarrage l'animation a planter et le tel ausis

voila

du coup j'ai reflaser une rom depuis le recovery

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
Ce n'eu peut etre pas compatible avec la defrost Sad

description[THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)  EmptyRe: [THEME] Collection of Desire Themes (Updated 6.30.10)

more_horiz
tampi pour moi lol
privacy_tip Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
power_settings_newSe connecter pour répondre